Toimitus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan sopimusehdot

Asiakkaan velvollisuus on tutustua toimitus- ja sopimusehtoihin aina ennen tilauksen lähettämistä ja hyväksymistä. Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme tai jäsensivustollamme asiakas sitoutuu noudattamaan alla mainittuja toimitus- ja sopimusehtoja.

Kasvojooga.fi | Greatitude (y-tunnus 2254921-3, sähköposti asiakaspalvelu@kasvojooga.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteet ja niiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Jäsenyyssivustolla hinnat saattavat näkyä tuote-esittelysivulla ilman arvonlisäveroa alustan teknisten rajoitusten vuoksi; arvonlisäverollinen kokonaishinta on kuitenkin asiakkaan näkyvissä ennen tilauksen lopullista vahvistamista. Arvonlisäveron veroerittely näkyy ennen tilauksen vahvistamista ja tilausvahvistuksessa. Verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen muutoksiin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan tai jäsenyyssivuston kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö tilauksen päätyttyä valitun maksutavan mukaisesti. 

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Kirjoita lisätietoihin, mikäli haluat kirjaan signeerauksen tai omistuskirjoituksen. Huom! Kirjoilla, joissa on omistuskirjoitus, ei ole palautusoikeutta. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapoina ovat pankki- ja luottokorttimaksut sekä verkkokaupassa myös PayPal-tili. Asiakas valitsee haluamansa maksutavan tilauksen yhteydessä. 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajina ja maksupalveluntarjoajina toimivat PayPal ja Stripe jompi kumpi tai molemmat yhdessä yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. PayPal tai Stripe näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
www.paypal.com
www.stripe.com

Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimituskulut

Pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Digitaalisten tuotteiden tai jäsenyyden tilaamisesta ei tule toimituskuluja. 

Toimitustapa 

Asiakas lataa digitaaliset tuotteet heti maksun jälkeen omalle laitteelleen (tietokone, tabletti, älypuhelin). Asiakas saa pääsyn jäsenalueelle heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen omalta päätelaitteeltaan.

Fyysisiä tuotteita sisältävä tilaus toimitetaan asiakkaan oman valinnan mukaisesti Postin välityksellä 2. luokan kirjeenä (pienet ja kevyet lähetykset), postipakettina, Postin pakettiautomaattiin tai R-kioskin välityksellä ÄrräPakettina. Posti- ja ÄrräPaketteja voi seurata lähetystunnuksella Postin / R-kioskin omassa palvelussa. 

Toimitusaika

Lähetämme tilauksen mahdollisimman pian, pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tuotteista on loppunut varastostamme tai toimitus viivästyy jostakin muusta syystä, olemme yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimella. 

Digitaaliset tuotteet voi ladata heti maksun jälkeen asiakkaan omalle laitteelle. Jäsenyysalueelle saa pääsyn heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen omalta laitteelta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Emme vastaa Postin tai R-kioskin toiminnasta. Emme vastaa jäsenyyssivustokumppanin toiminnasta.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Digitaaliset tuotteet (kuten verkkokurssit, verkko-oppaat, jäsenyyssivusto)
Kuluttajasuojalain mukaisesti heti käyttöön otettavalla digitaalisella sisällöllä ei ole peruutus-, vaihto- tai palautusoikeutta. Asiakas ymmärtää ja sopii tehdessään tilauksen, että digitaalisten tuotteiden ja palveluiden osalta hänellä ei ole peruutus-, vaihto- tai palautusoikeutta.

Fyysiset tuotteet (kuten kirjat)
Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa fyysisten tuotteiden tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Asiakkaalla on oikeus tutustua fyysiseen tuotteeseen samalla tavoin kuin myymälässä, mutta tuotteen käyttöönotto ja käyttäminen (esimerkiksi kirjan päällystäminen kontaktimuovilla, sivujen taittelu tai nimen kirjoittaminen kirjaan) tarkoittavat peruuttamis- ja palauttamisoikeuden menettämistä. 

Kirjaa, jossa on omistuskirjoitus, ei voi peruuttaa tai palauttaa. Signeeratun (eli allekirjoituksellani varustetun) kirjan voi peruuttaa tai palauttaa, ellei siihen ole tehty jälkikäteen muita merkintöjä. Peruutettavan ja palautettavan tuotteen tulee siis olla alkuperäisessä kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen.

Asiakkaan on AINA ilmoitettava palautuksesta tai tilauksen peruuttamisesta kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@kasvojooga.fi. Asiakas saa vastausviestinä kirjalliset palautusohjeet. Palautusohjeet ovat myös toimitetun tilauksen yhteydessä. 

Kirjalliseen peruutusilmoitukseen asiakkaan tulee merkitä tilaajan nimi, osoite, tilauspäivä ja tuote. Tuote tulee palauttaa postitse 14 vuorokauden kuluessa tilatun tavaran vastaanottamisesta. Huom! Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Asiakas liittää kopion peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. 

Lunastamaton paketti

Noutamaton paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 15 euroa toimitus- ja käsittelykuluja. 

Vastuurajoitus

Asiakas hyväksyy ja ymmärtää sen, että käyttää verkkokaupasta ja jäsenyyssivustolta ostettuja palveluita ja tuotteita sisältöineen omalla vastuullaan. Palvelu ja tuotteet ovat käytettävissä sellaisenaan kuin ne ovat. Kasvojooga.fi | Greatitude varaa oikeuden milloin tahansa muuttaa ja muokata palveluja ja tuotteita.

Kasvojooga.fi | Greatitude ei vastaa miltään osin verkkokaupassa tai jäsenyyssivustolla esitettävien ja julkaistavien tai käyttäjälle lähetettävien tietojen sisällöstä, esitettyjen tietojen soveltuvuudesta yksittäiselle asiakkaalle, tietojen paikkansapitävyydestä tai niissä mahdollisesti esiintyvistä virheistä tai viivästyksistä.

Kasvojooga.fi | Greatitude ei myöskään vastaa minkään sellaisen ulkopuolisen sivuston sisällöstä, josta tai jonne on yhteys verkkokaupasta tai jäsenyyssivustolta.

Ellei pakottavasta sääntelystä muuta johdu, Kasvojooga.fi | Greatitude ei ole vastuussa mistään välittömistä, välillisistä tai epäsuorista vahingoista, mukaan luettuina, mutta ei rajoittuen tulon tai ansion menetykseen, terveydentilan muutoksiin, liiketoiminnan keskeytykseen, tai tiedon tai datan menetykseen tai turmeltumiseen, jotka johtuvat verkkokaupan tai jäsensivuston ja niiden palveluiden ja tuotteiden käytöstä tai käytön estymisestä.

Ongelmatilanteet

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa toimitetut tuotteet heti, kun hän on vastaanottanut toimituksen.

Mikäli digitaalinen tuote tai jäsenyyssivusto ei aukea, tai asiakas ei pysty lataamaan digitaalista tuotetta omalle laitteelleen (ei koske vain verkossa luettavissa tai katsottavissa olevia tuotteita tai palveluita), tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalvelu@kasvojooga.fi.

Mikäli fyysinen tuote on kadonnut tai viottunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalvelu@kasvojooga.fi. Asiakas ilmoittaa samalla haluaako rahat takaisin vai toivooko, että lähetämme vastaavan tuotteen virheellisen/vioittuneen tilalle. 

Jos toimitettu fyysinen tuote on vioittunut tai virheellinen, sen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Asiakas ei tällöin maksa postimaksua. Asiakas saa tarkemmat ohjeet palautukseen, kun ilmoittaa virheestä. Virheetöntä tuotetta tämä maksuton asiakaspalautusoikeus ei koske. 

Huom! Jos paketti tai kirje on viottunut Postissa kuljetuksen aikana, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio suoraan Postiin. Asiakas ilmoittaa viottuneesta paketista lisäksi myös meille sähköpostitse (asiakaspalvelu@kasvojooga.fi). 

Muita ehtoja

Mikäli sivuillamme olevissa tuote-, hinta- ym. tiedoissa esiintyy kirjoitus-, laskenta- tai muita virheitä, emme ole velvollisia toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän edelleen tuotteet toimitettavaksi korjatuin ehdoin ja tiedoin. 

Yhteystiedot

Mikäli asiakkaalla on kysyttävää tilauksesta, tuotteista tai toimituksesta, hän voi ottaa yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@kasvojooga.fi.

Voimassa 19.5.2016 alkaen, päivitetty 5.12.2019